Bank Zachodni WBK

Jak zachęcić posiadaczy kart kredytowych BZ WBK do aktywnego i regularnego korzystania z produktu? Jak zwiększyć wolumen transakcji bezgotówkowych? W jaki sposób pokazać, że karta kredytowa jest naturalnym i wygodnym środkiem płatniczym, przydatnym w codziennych zakupach?

Poprzez działania aktywizujące wpłynęliśmy na ocieplenie wizerunku Banku Zachodniego WBK. Edukując zmniejszyliśmy dystans użytkowników do karty kredytowej, który spowodowany był niewiedzą. Poprzez pokazanie funkcji i korzyści płynących z użytkowania karty kredytowej BZ WBK oswajaliśmy ją wraz z użytkownikami.

Posiadanie karty kredytowej BZ WBK sprawia, że masz więcej możliwości! Bez problemów możesz czerpać z tego co przynosi ci dana chwila oraz w zaplanowany, regularny sposób poszerzać swoje opcje.Nie musisz czuć się ograniczany przez stan swojego konta. Jeżeli potrzebujesz, możesz sięgnąć po „poziom wyżej”.
Przecież „Możliwości są po to, żeby je mnożyć”!

W pierwszym etapie na dedykowanym landing page uruchomiliśmy psychotest który pomagał określić jakim typem użytkownika karty kredytowej jesteś. Na podstawie 10 specjalnie skonstruowanych pytań algorytm określał jedną z 3 charakterystyk użytkownika karty.Psychotest kończył się zaproszeniem do konkursu w którym użytkownicy mieli za zadanie odpowiedzieć na otwarte pytanie:

Co przede wszystkim powstrzymuje Cię od używania karty kredytowej?

Do wygrania było 3 nagrody główne w postaci wyjazdu do Lizbony (z biletem w jedną stronę) wraz z kartą kredytową z przyznanym limitem 5 000 zł. Każdy z finalistów otrzymał jednak zadanie – miał w ciągu 7 dni dowolnym sposobem musiał wrócić do Warszawy po drodze zaliczając wyznaczony check-point na którym czekała na niego ekipa bloga „Busem przez Świat”. Podczas drogi musieli korzystać tylko z karty kredytowej BZ WBK i dokumentować swoją podróż. Pozostali laureaci otrzymali kartę kredytową BZ WBK z limitem 10 000 zł .

Obraz2

Kolejną odsłoną były specjalnie zorganizowane eventy nad Morzem Bałtyckim. W 3 nadmorskim miejscowościach w Łebie, Dębkach oraz w Helu stworzyliśmy specjale Strefy Banku Zachodniego WBK, w których posiadacze karty oraz osoby które pozostawiły lead kontaktowy mogły swobodnie wypoczywać i cieszyć się z VIP-owskiej oferty w postaci koszy plażowych, leżaków i parawanów oraz nieograniczonym dostępem do e-booków, które można było pobrać przez specjalnie stworzoną aplikację na urządzenia mobilne oraz oczywiście sieci Wi-Fi. Dodatkowo można było otrzymać liczne gadgety Banku – parawany, torby plażowe, latawce czy zestawy do plażowego tenisa oraz słuchawki.

2 etap aktywacji to wielomiesięczna aktywacja prowadzona na stronie www, której zadaniem było pokazanie klientom, że karty kredytowe Banku Zachodniego WBK dają więcej: możliwości, emocji, pozytywnych przeżyć. Umożliwiliśmy im dostęp do zupełnie wyjątkowych wydarzeń, w rozszerzonej wersji!

BZWBK_Wyd_strona_glowna

Każdy może kupić sobie bilet na koncert Cinematic Orchestra, pójść na mecz czy do teatru? Oczywiście! Ale nie każdy może pójść na koncert, dostać najlepsze miejsca, a po nim spotkać się z gwiazdami na backstage’u lub spotkać się z zawodnikami w szatni i obejrzeć mecz w vipowskiej loży.

Aktywni użytkownicy karty kredytowej BZ WBK mieli więcej możliwości!

Każdego miesiąca przygotowywaliśmy zestaw najciekawszych wydarzeń które miały miejsce w Polsce i umożliwialiśmy Klientom Banku wzięcie w nich udziału – pod warunkiem aktywnego korzystania z karty kredytowej. Udział wygrywały osoby które najaktywniej korzystały z karty kredytowej. Do każdej nagrody dołączone były niespodzianki – płyty, plakaty, koszulki czy spotkania z gwiazdami lub zawodnikami. Nagrody były podzielona na kategorie wśród których wyróżniliśmy: rozrywkę, kulturę, sport, czy Twoje miasto. W każdej kategorii, każdego miesiąca do wygrania było kilkadziesiąt nagród.

Aktywacja prowadzona była na dedykowanej platformie www w pełni dostosowanej do urządzeń mobilnych. W ramach aktywacji przygotowywaliśmy również wszystkie materiały komunikacyjne w tym materiały BTL (print, OOH, witryny), komunikację w social media wraz z formami reklamowymi i niestandardowymi rozwiązaniami jak quiz, materiały do komunikacji wewnętrznej (zarówno online jak i offline), kampanię display, stronę www, landing page, materiały video.