Bank Zachodni WBK

Jak zachęcić klientów BZ WBK do regularnego korzystania z kart kredytowych? W jaki sposób pokazać, że karta kredytowa jest naturalnym i wygodnym środkiem płatniczym?

Posiadanie karty kredytowej BZ WBK sprawia, że masz więcej możliwości! Bez problemów możesz czerpać z tego, co przynosi ci dana chwila oraz w zaplanowany i regularny sposób poszerzać swoje opcje. Nie musisz czuć ograniczeń, jakie może od czasu do czasu nakładać stan twojego konta. Jeżeli potrzebujesz, możesz sięgnąć po „poziom wyżej”. Przecież „Możliwości są po to, żeby je mnożyć”!

W pierwszym etapie na dedykowanym landing page uruchomiliśmy psychotest, który pomagał określić, jakim typem użytkownika karty kredytowej jesteś. Na podstawie 10 specjalnie skonstruowanych pytań, algorytm określał jedną z 3 charakterystyk użytkownika karty. Psychotest kończył się zaproszeniem do konkursu, w którym użytkownicy mieli za zadanie odpowiedzieć na otwarte pytanie:

Co przede wszystkim powstrzymuje Cię od używania karty kredytowej?

Do wygrania były 3 nagrody główne w postaci wyjazdu do Lizbony (z biletem w jedną stronę) wraz z kartą kredytową z przyznanym limitem 5 000 zł. Każdy z finalistów otrzymał jednak zadanie – miał w ciągu 7 dni dowolnym sposobem wrócić do Warszawy, po drodze zaliczając wyznaczony check-point, na którym czekała na niego ekipa bloga „Busem przez Świat”. Podczas drogi musieli korzystać tylko z karty kredytowej BZ WBK i dokumentować swoją podróż. Pozostali laureaci otrzymali kartę kredytową BZ WBK z limitem 10 000 zł .

Obraz2

Kolejną odsłoną były specjalnie zorganizowane eventy nad Morzem Bałtyckim. W 3 nadmorskim miejscowościach w Łebie, Dębkach oraz w Helu stworzyliśmy specjale Strefy Banku Zachodniego WBK, w których posiadacze karty oraz osoby które pozostawiły lead kontaktowy mogły swobodnie wypoczywać i cieszyć się z VIP-owskiej oferty w postaci koszy plażowych, leżaków i parawanów oraz nieograniczonym dostępem do e-booków, które można było pobrać przez specjalnie stworzoną aplikację na urządzenia mobilne oraz oczywiście sieci Wi-Fi. Dodatkowo, można było otrzymać liczne gadżety Banku – parawany, torby plażowe, latawce czy zestawy do plażowego tenisa oraz słuchawki.

Kolejny etap to już wielomiesięczna aktywacja prowadzona na stronie www, której zadaniem było pokazanie klientom, że karty kredytowe Banku Zachodniego WBK dają więcej: możliwości, emocji, pozytywnych przeżyć. Umożliwiliśmy im dostęp do zupełnie wyjątkowych wydarzeń w rozszerzonej wersji!

BZWBK_Wyd_strona_glowna

Każdy może kupić sobie bilet na koncert Cinematic Orchestra, pójść na mecz czy do teatru? Oczywiście! Ale nie każdy może pójść na koncert, dostać najlepsze miejsca, a po nim spotkać się z gwiazdami na backstage’u lub spotkać się z zawodnikami w szatni i obejrzeć mecz w vipowskiej loży.

Aktywni użytkownicy karty kredytowej BZ WBK mieli więcej możliwości!

Każdego miesiąca przygotowywaliśmy zestaw najciekawszych wydarzeń i umożliwialiśmy Klientom Banku wzięcie w nich udziału – pod warunkiem aktywnego korzystania z karty kredytowej. Udział wygrywały osoby, które najaktywniej korzystały z karty kredytowej. Do każdej nagrody dołączone były niespodzianki – płyty, plakaty, koszulki czy spotkania z gwiazdami lub zawodnikami. Nagrody były podzielona na kategorie wśród których wyróżniliśmy: rozrywkę, kulturę, sport czy twoje miasto. W każdej kategorii co miesiąc do wygrania było kilkadziesiąt nagród.

Aktywacja prowadzona była na dedykowanej platformie www w pełni dostosowanej do urządzeń mobilnych. W ramach aktywacji przygotowywaliśmy również wszystkie materiały komunikacyjne, w tym materiały BTL (print, OOH, witryny), komunikację w social media wraz z formami reklamowymi i niestandardowymi rozwiązaniami jak quiz, materiały do komunikacji wewnętrznej (zarówno online jak i offline), kampanię display, stronę www, landing page, materiały video.