Lech Tribute

W jaki sposób stworzyć angażującą komunikację dla wymagającej grupy jaką są młodzi ludzie?
Jak pokazać konsumentom, że świat marki Lech to przede wszystkim młodość, wolność i niczym nieskrępowana radość życia?

Celem naszej kampanii było pokazanie młodym ludziom, że Lech nie tylko doskonale cheap jerseys rozumie ich świat, ale również jest idealnym partnerem wszystkich szalonych imprez. Jak to zrobiliśmy? Wykorzystaliśmy ideę wznoszenia toastów, by docenić wszystkich tych, którzy nieustannie cheap jerseys zadziwiają swoich znajomych imprezowymi dokonaniami; tych, przez których zwykłe spotkanie towarzyskie zmienia się w zabawę roku.

W CAŁEJ POLSCE ROZMIEŚCILIŚMY 499 KONTEKSTOWYCH KREACJI OUTDOROWYCH

DOPASOWANYCH ŚCIŚLE DO KONKRETNEGO MIEJSCA, MIASTA I WYDARZENIA KOJARZONEGO Z DANĄ LOKALIZACJĄ.

Na przykład w Warszawie – „Za tych, którzy podlewają palmę na rondzie de Gaulle’a”, w Katowicach – „Za tych, którzy odlecieli w Spodku”. Równolegle do kampanii w mediach tradycyjnych, prowadziliśmy promocję marki w obszarze digital. W sieci pojawiła się reklama video Lecha z „legendarnymi bohaterami”, która była szeroko promowana m.in. na bannerach, w serwisach VOD i YouTube, a także jako jedna z pierwszych reklam video w serwisie Skype. W kluczowych serwisach internetowych pojawiły się zaś bannery kontekstowe, jak np. „za bojowników Joe Monstera, wciąż walczących z powagą” na serwisie Joe Monster.

Cała kampania prowadziła do strony www, gdzie angażowaliśmy konsumentów w szereg aktywności. Dodatkowo, prowadziliśmy komunikację na profilu marki na FB. Po tym jak Lech wzniósł toasty za bohaterów szalonych imprez, postanowiliśmy oddać przestrzeń reklamową w ręce samych konsumentów. Dzięki aplikacji Beerboard każdy mógł stworzyć wirtualny billboard z własnych haseł i wysłać go znajomym. To jeszcze nie koniec! Najlepsze hasła użytkowników trafiły na prawdziwe billboardy! Kolejną aktywacją była gra fleszowa Łappaka, której celem była promocja 4-paków Lecha. Gra cieszyła się ogromną popularnością, a zagrało w nią ponad 23 000 fanów maki.

Ponieważ bez Lecha nie może odbyć się żadna impreza, stworzyliśmy aplikację Juwenalia 2012, za pomocą której studenci z całej Polski mogli wybrać program juwenaliowy dla swojego miasta oraz cieszyć się dodatkowymi atrakcjami, takimi jak Piana Party, Bungee czy Zorbing.
Bez wątpienia Lech pokazał całej Polsce jak się bawić!


Rekordowy w historii marki wynik: ponad 1 000 000 wyświetleń reklamy!

Wzrost liczby fanów na FB do ponad 400 000

Ponad 90 000 użytkowników aplikacji Beerboard

Chęć zakupu Lecha wzrosła z 48 do 72%
Wzrost sprzedaży produktu.
Sprzedano aż 5,2 miliona butelek Lecha więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku!