Miller Music Tour

W jaki sposób wyłonić polskich uczestników globalnego eventu marki Miller? Jak przekazać w aktywacji konkursowej świat marki? Jak połączyć piwo, Nowy Jork i muzykę w internecie?

Miller to marka premium z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Naszym zadaniem było wyłonienie polskich uczestników flagowego eventu, Miller Music Tour, który miał się odbyć w Nowym Jorku.


Stworzyliśmy aplikację konkursową, która połączyła świat marki z wirtualną podróżą wholesale jerseys po nocnym życiu Nowego Jorku. Tak jak sama marka wyróżnia się ekskluzywnością, tak i my stworzyliśmy od podstaw wysublimowane sceny nowojorskich lokalizacji, gdzie dopracowaliśmy aż do przesady każdy detal każdej lokacji.

Każde miejsce to inny bohater, inny rodzaj muzyki i przede wszystkim inne zadanie konkursowe. Żeby wyeliminować nieuczciwych konkursowiczów zrezygnowaliśmy z zadań opartych o zręczność lub szczęście, na rzecz takich, gdzie trzeba wykazać się kreatywnością i umiejętnością logicznego myślenia. Użytkownicy musieli więc pokazać meksykańskiemu taksówkarzowi skąd pochodzą za pomocą ołówka i kartki papieru, ułożyć z kartonowych podkładek pod piwo jak największą liczbę wyrazów związanych z marką i Nowym Jorkiem, czy też przekonać gruboskórnego ochroniarza, aby wpuścił ich do luksusowego klubu.

miller

W sumie stworzyliśmy 8 lokacji z którymi powiązaliśmy 8 zadań konkursowych. Na każdym etapie wyłanialiśmy najlepszych uczestników, którzy otrzymali nagrody rzeczowe. To jeszcze nie koniec! Zadzwoniliśmy do 16 najlepszych uczestników (po 2 laureatów z każdego etapu). Chcieliśmy sprawdzić ich znajomość języka angielskiego i gotowość wyjazdu na najbardziej szaloną imprezę w ich życiu! Na tej podstawie wyłoniliśmy dwójkę szczęśliwców, którzy otrzymali bilety do Nowego Jorku na Miller Music Tour 2013!

260 637 odsłon

80 243 unikalnych użytkowników

14 309 dodanych prac konkursowych

Konwersja (użytkownik/prace konkursowe) na poziomie 17,8%