NIE TRAĆ ENERGII

Jak przekonać Polaków do energooszczędnego budownictwa? Jak pokazać, że energooszczędność wpływa na ich zdrowie oraz ekologię?

Na zlecenie konsorcjum firm produkujących energooszczędne rozwiązania budowlane, przygotowaliśmy kampanię Nie trać energii. W ramach naszych działań został uruchomiony landing page. Zebraliśmy na nim praktyczną wiedzę, tak aby inwestorzy planujący budowę lub remont domu nie tracili energii na szukanie niezbędnych informacji. Z kolei na Facebooku prowadziliśmy rozmowy z zainteresowanymi tematem, często służąc im konkretnymi radami w czasie rzeczywistym. W ramach kampanii edukacyjnej został również przygotowany raport „Budownictwo energooszczędne oczami Polaków”.

Wraz ze znanym architektem – Maćkiem Pertkiewiczem, odwiedzaliśmy energooszczędne domy i rozmawialiśmy z ich mieszkańcami. Relacje ze spotkań zostały zamieszczone na Yotutube, na kanale Dom z klimatem.

 

 

Aby przyciągnąć uwagę inwestorów, wyprodukowaliśmy zabawny spot promocyjny, który został udostępniony na Facebooku ponad 300 razy, a zobaczyło go około 340 000 osób!

 

Budowa domu na cenzurowanym

Pani kochana, a co on tam buduje?! Co to za cuda na kiju? Spokojnie, #Nietracenergii i dowiedz się wszystkiego 😊. Serwis informacyjny z lokalnego sklepu nie zawodzi. Tutaj wiadomości rozchodzą się szybciej niż po światłowodach i zawsze są z pierwszej ręki ;)

Posted by Nie trać energii on Friday, 9 February 2018

 

 

WYNIKI

ponad 4 500 000 wyświetleń treści na Facebooku

spot promocyjny został viralem i udostępniono go ponad 300 razy