Nike Hypervenom

Jak skutecznie wypromować innowacyjny model buta w digitalu? Jak utrwalić wizerunek Nike jako eksperta w dziedzinie butów piłkarskich?

Działania prowadzone były w dwóch etapach. W pierwszym, teaserowym, budowaliśmy atmosferę tajemniczości nadchodzącego wydarzenia (zwieńczonego oficjalną, globalną prezentacją produktu). Po nim nastąpił etap produktowy, który stanowił główny trzon działań. Podczas tego etapu użytkownicy mogli zapoznać się z właściwościami Nike Hypervenom i jego „zwierzęcymi” cechami.

 

 

Postanowiliśmy dotrzeć do użytkowników z treścią w ich ulubionych miejscach, a zarazem wykorzystać do tego celu kilka kanałów: social media, www, mobile, wersję magazynu piłkarskiego na tablecie, konsolę XBOX 360.

W kampanii stopniowo budowaliśmy napięcie. Działania rozpoczęły się w drugiej połowie maja w social media od teasera. Zależało nam na tym, aby to najwierniejsi konsumenci i fani marki jako pierwsi dowiedzieli się o tym, że „coś się święci”, a na koniec miesiąca ujrzeli, jak ich ukochani piłkarze wyjmują z pudełka nowy model buta.

Dalsza komunikacja prowadzona była szerzej i przeniosła się w inne kanały mediowe. Jednak z racji innowacyjności Nike Hypervenom i charakterystyki TG wybraliśmy głównie nowoczesne i interaktywne media.

Tak powstał koncept kreacji rich-mediowej, gdzie użytkownik dokładnie zapozna się z produktem i jego najważniejszymi cechami, obejrzy spot i zapozna się z galerią.

 

WYNIKI

14 000 polubień i ponad 800 komentarzy na FB

17 000 000 odsłon reklamy

137 000 przekierowań z kampanii display

ponad 2 400 000 interakcji z kreacją rich mediową

do sklepu online przeszło ponad 15 000 użytkowników

ponad 2 000 000 emisji kreacji mobilnej

ponad 15 000 przejść na stronę mobilną Klienta