Nike Hypervenom

Jak skutecznie wypromować innowacyjny model buta w digitalu?

 

Cele kampanii:
• Zapoznanie grupy celowej z nowym produktem, zwiększenie viagra online świadomości marki i poinformowanie o unikalnych właściwościach buta.
• Budowanie wizerunku Nike jako innowacyjnego i interaktywnego eksperta w dziedzinie butów piłkarskich.


Działania prowadzone były w dwóch etapach. W pierwszym, teaserowym, budowaliśmy atmosferę tajemniczości nadchodzącego wydarzenia (zwieńczonego oficjalną, globalną prezentacją produktu). Po nim nastąpił etap produktowy, który stanowił główny trzon działań. Podczas tego etapu użytkownicy mogli zapoznać się z właściwościami Nike Hypervenom i jego „zwierzęcymi” cechami.

Postanowiliśmy dotrzeć do użytkowników z treścią w ich ulubionych miejscach, a zarazem wykorzystać do tego celu różne „ekrany”:
– social media
– strony www
– mobile
– tabletowa wersja magazynu piłkarskiego
– konsola XBOX 360

W kampanii stopniowo budowaliśmy napięcie. Działania rozpoczęły się w drugiej połowie maja w social media od teasera. Zależało nam na tym, aby to najwierniejsi konsumenci, fani marki jako pierwsi dowiedzieli się o tym, że „coś się święci”, a na koniec miesiąca ujrzeli, jak ich ukochani piłkarze wyjmują z pudełka nowy model buta.
Dalsza komunikacja prowadzona była szerzej i przeniosła się w inne kanały mediowe. Jednak z racji innowacyjności Nike Hypervenom i charakterystyki TG wybraliśmy głównie nowoczesne i interaktywne media.
Tak powstał koncept kreacji rich-mediowej, gdzie użytkownik dokładnie zapozna się z produktem i jego najważniejszymi cechami, obejrzy spot i zapozna się z galerią.

14 tys. like’ów i ponad 800 komentarzy

pod postami dotyczącymi Nike Hypervenom na Facebooku

17 mln odsłon reklamy

w tym: rich media, pre-rolle oraz standardowe bannery

137 tys. przekierowań na strony Klienta

dzięki kampanii displayowej

ponad 2,4 mln interakcji z kreacją rich mediową

ponad 411 tys. razy rozwinięto „skrzydełka” informujące o poszczególnych cechach produktu,

a do sklepu online przeszło ponad 15 tys. użytkowników

,

ponad 4 mln wyświetleń kreacji rich mediowej

na której średnio przebywano 38 sekund!

ponad 2 mln emisji kreacji mobilnej

oraz 15 tys. przejść na stronę mobilną Klienta