Playboy loves to play

Jak w nowatorski sposób podkreślić główne wartości marki zapachowej dla ludzi młodych i żądnych przygód? I jak z przytupem wesprzeć zakończenie kampanii promocyjnej produktów marki Playboy Fragrances? Aby wzmocnić jej wizerunek i pokazać, że marka ceni wyłącznie odważne rozwiązania, postawiliśmy na pierwszy w Polsce koncert wykorzystujący technologię Virtual Reality. Akcja „Playboy loves to play” stanowiła kulminacyjny punkt kampanii promującej produkty marki Playboy Fragrances. Aby dotrzeć do młodego odbiorcy nawiązaliśmy współpracę ze znanym i lubianym zespołem Red Lips..

Cykl koncertów wykorzystujących technologię video 360 oraz wirtualnej rzeczywistości był nagrodą dla wszystkich uczestników akcji, którzy kupili produkt marki lub spełnili warunki odpowiednie do otrzymania darmowej wejściówki. Dzięki zastosowaniu technologii VR, daliśmy widzom unikalną szansę znalezienia się w samym centrum wydarzeń i bliskiej interakcji z członkami zespołu. Każdy, kto założył specjalne gogle, mógł poczuć się jak na „najmniejszym koncercie” na świecie.

Pierwszą część akcji rozpoczęliśmy od aktywacji na fanpage’u marki. W przeciwieństwie do ekskluzywnych koncertów VR, aktywacja pozwoliła nam dotrzeć do szerokiego grona fanów, zaangażować ich w zabawę i nagrodzić za aktywność – z okazji zbliżających się Walentynek użytkownicy we współpracy z zespołem Red Lips stworzyli Piosenkę najbardziej o miłości. Aktywację poprzedzały teasery podgrzewające atmosferę przed startem koncertów

Drugą część kampanii stanowił cykl 6 eventów „Red Lips VR Show” realizowanych w 6 popularnych klubach studenckich w Polsce. W ramach wydarzenia, uczestnicy którzy spełnili odpowiednie warunki – kupili produkt lub sfotografowali się w klubie z gadżetami Playboy Fragrances, mogli zobaczyć pierwsze w Polsce wirtualne show w specjalnie przygotowanej strefie Playboy Fragrances. Każdą z imprez poprzedzały dedykowane zaproszenia wideo stworzone z zespołem Red Lips oraz materiały przedstawiające kulisy kręcenia klipu w technologii 360.

Wyniki kampanii

Dotarliśmy do ponad 1 162 000 osób na FB

Liczba reakcji pod materiałami przekroczyła 4 125 000