Playboy loves to play

Jak w nowatorski sposób podkreślić główne wartości marki zapachowej dla ludzi młodych i żądnych przygód? I jak z przytupem wesprzeć zakończenie kampanii promocyjnej produktów marki Playboy Fragrances? Aby wzmocnić jej wizerunek i pokazać, że marka ceni wyłącznie odważne rozwiązania, postawiliśmy na pierwszy w Polsce koncert wykorzystujący technologię Virtual Reality. Akcja „Playboy loves to play” stanowiła kulminacyjny punkt kampanii promującej produkty marki Playboy Fragrances. nike air max 1 pas cher Aby dotrzeć do młodego odbiorcy nawiązaliśmy współpracę ze znanym i lubianym zespołem Red Lips.. https://youtu.be/7EYmFAW0IZg Cykl koncertów wykorzystujących technologię video 360 oraz wirtualnej rzeczywistości był nagrodą dla wszystkich uczestników akcji, którzy kupili produkt marki lub spełnili warunki odpowiednie do otrzymania darmowej wejściówki. nike air max 2016 blauw Dzięki zastosowaniu technologii VR, daliśmy widzom unikalną szansę znalezienia się w samym centrum wydarzeń i bliskiej interakcji z członkami zespołu. Air Max Baratas Każdy, kto założył specjalne gogle, mógł poczuć się jak na „najmniejszym koncercie” na świecie. lunette de soleil oakley pas cher https://www.youtube.com/watch?v=_qHa5Apzmcw Pierwszą część akcji rozpoczęliśmy od aktywacji na fanpage’u marki. W przeciwieństwie do ekskluzywnych koncertów VR, aktywacja pozwoliła nam dotrzeć do szerokiego grona fanów, zaangażować ich w zabawę i nagrodzić za aktywność – z okazji zbliżających się Walentynek użytkownicy we współpracy z zespołem Red Lips stworzyli Piosenkę najbardziej o miłości. Aktywację poprzedzały teasery podgrzewające atmosferę przed startem koncertów https://youtu.be/LtIHgL-3WA8 Drugą część kampanii stanowił cykl 6 eventów „Red Lips VR Show” realizowanych w 6 popularnych klubach studenckich w Polsce. W ramach wydarzenia, uczestnicy którzy spełnili odpowiednie warunki – kupili produkt lub sfotografowali się w klubie z gadżetami Playboy Fragrances, mogli zobaczyć pierwsze w Polsce wirtualne show w specjalnie przygotowanej strefie Playboy Fragrances. Solde adidas gazelle Każdą z imprez poprzedzały dedykowane zaproszenia wideo stworzone z zespołem Red Lips oraz materiały przedstawiające kulisy kręcenia klipu w technologii 360.