postvr

Playboy loves to play

Jak w nowatorski sposób podkreślić główne wartości marki zapachowej dla ludzi młodych i żądnych przygód? I jak z przytupem wesprzeć zakończenie kampanii promocyjnej produktów marki Playboy Fragrances?

drwal_09

Nie rób dymu

Jak spokojnie i konstruktywnie mówić o temacie tak drażliwym, jak SMOG? Jak odciąć się od konfliktów i sporów, a zająć rzetelną edukację „ponad podziałami? Wreszcie, jak sprawić, żeby ludzie nie robili dymu?

up_mot_web-1

Vigor!Up – UpMot

Jak stworzyć spójną, angażującą kampanię, która połączy różne kanały? Jak skutecznie wciągnąć odbiorców w interakcję nie tworząc konkursu z nagrodami? Czym jest prawdziwy real time marketing?

bilbord

Dzielnica Wisła 2016

Jak bez moralizatorskiego tonu zachęcić młodych ludzi odwiedzających tereny nad Wisłą do sprzątania po sobie? W jaki sposób dobierać partnerstwa aby nie utracić wiarygodności?

RZG_grafika

Randka z Gwiazdami

Jak w atrakcyjny sposób wesprzeć promocję nowej odsłony produktów Playboy Fragrances? Jak pokazać nowe, świeże oblicze marki nie rezygnując z dotychczasowych rozwiązań? Jak wprowadzić fanów w świat marki i podkreślić jej rolę w budowaniu atrakcyjności w oczach płci przeciwnej?

small(1)

Zgazu Tanoga

Jak przeprowadzić kampanię społeczną bez moralizatorskiego tonu? W jaki sposób mówić, aby osiągnąć zamierzony efekt? Jak zrobić film, który z miejsca staje się viralem?

small

Dzielnica Wisła

Jak zachęcić młodych ludzi odwiedzających tereny nad Wisłą do sprzątania po sobie? W jaki sposób zbudować poczucie współodpowiedzialności za wspólną przestrzeń? Czy da się mówić o problemie śmieci w atrakcyjny sposób, by zamiast moralizować zachęcać do współdziałania?

460

Dr Pepper

W jaki sposób przedrzeć się do konsumentów z komunikatem o nowym produkcie na rynku? Czy można zbudować w grupie docelowej świadomość nowej marki bez wykorzystania ATL,u? Jak od zera stworzyć jeden z najbardziej angażujących fanpage’y w branży?

bzwbk_mnozymy_mozliwosci

Bank Zachodni WBK

Jak zachęcić posiadaczy kart kredytowych BZ WBK do aktywnego i regularnego korzystania z produktu? Jak zwiększyć wolumen transakcji bezgotówkowych? W jaki sposób pokazać, że karta kredytowa jest naturalnym i wygodnym środkiem płatniczym, przydatnym w codziennych zakupach?