PCK – Zbędne Kalorie

Jak zwrócić uwagę na problem niedożywionych dzieci w Polsce? Jak pokazać, że podczas gdy jedni martwią się, że jedzą za dużo – inni zwyczajnie nie mają co jeść? Jak połączyć te dwa tak inne światy, a efekt przemienić w ciepłe posiłki dla niedożywionych dzieci?

Ministerstwo Środowiska

Jak zachęcić do segregowania śmieci i dostarczyć użytecznych informacji, jak segregować? Jak nauczyć zespołu zachowań gospodarowania śmieciami już od etapu rozsądnej konsumpcji?

Polsat Viasat

Jak wykorzystać media interaktywne do wsparcia rebrandingu tradycyjnych kanałów telewizyjnych? W jaki sposób połączyć w jednej aktywacji promocję 3 różnych kanałów tematycznych? Jak zaangażować internautów do głębokiej interakcji z nową dla nich marką?

Polska Rada Biznesu

Dla Polskiej Rady Biznesu stworzyliśmy nową stronę internetową, która integruje wszystkie serwisy PRB, w tym strony flagowych inicjatyw PRB czyli Program Kariera oraz Nagrody im. Jana Wejcherta.

Kartka świąteczna – reklama własna

Jak przeprowadzić akcję świąteczną, łącząc przyjemne z pożytecznym? Jak odejść od klasycznej przesyłki z butelką wina na rzecz akcji pro bono? Jak dać klientom wpływ na to, co się dzieje w agencji?

teleToon +

Jak pokazać, że teleTOON + jest kanałem innym niż wszystkie? Że jest stacją dla dzieci, którą współtworzą sami telewidzowie? Jak sprawić, żeby dzieci faktycznie poczuły, że mają wpływ na telewizję?

Mr Jones Viasat Explorer

Czy da się wypromować program telewizyjny wykorzystując do komunikacji jedynie internet? Jak zwiększyć świadomość marki Viasat Explorer w grupie docelowej? Czy dzięki działaniom internetowym można bezpośrednio wpłynąć na wzrost oglądalności programu telewizyjnego?

Lech Tribute

W jaki sposób stworzyć angażującą komunikację dla wymagającej grupy jaką są młodzi ludzie?
Jak pokazać konsumentom, że świat marki Lech to przede wszystkim młodość, wolność i niczym nieskrępowana radość życia?

Miller Music Tour

W jaki sposób wyłonić polskich uczestników globalnego eventu marki Miller? Jak przekazać w aktywacji konkursowej świat marki? Jak połączyć piwo, Nowy Jork i muzykę w internecie?