teleToon +

Jak pokazać, że teleTOON + jest kanałem innym niż wszystkie? Że jest stacją dla dzieci, którą współtworzą sami telewidzowie? Jak sprawić, żeby dzieci faktycznie poczuły, że mają wpływ na telewizję?

Naszym zadaniem było przedstawienie kanału dla dzieci, jako stacji, która jest na tyle bliska swoim widzom, że zaprasza ich do współpracy nad swoim kształtem. Tworzenie telewizji zaczyna się w studiu telewizyjnym. Pomyśleliśmy, że musimy sprowadzić młodych widzów do studia teleTOON +. Jak jednak zmieścić wszystkich w jednym studio?

ODWRÓCILIŚMY SYTUACJĘ – PRZENIEŚLIŚMY STUDIO DO ICH DOMÓW.

DOSŁOWNIE – RUSZYLIŚMY Z BUDOWĄ STUDIA WE WSZYSTKICH DOMACH NASZYCH WIDZÓW.

Zaczęliśmy od budowy aplikacji internetowej, w której umieściliśmy autorskie kreskówki stacji w oryginalnej wersji językowej. Te same kreskówki dostępne były też w wersji bez głosu… I tu zaczęła się zabawa. Domowe studia naprawdę zaczęły działać! Dzieci miały możliwość wgrania własnego dubbingu lub dodania napisów pod telewizyjne filmy.

Ucząc bawić – bawiąc uczyć! Dorzuciliśmy trochę śmiechu do całości i pozwoliliśmy młodym adeptom womens down jackets sztuki telewizyjnej modulować samodzielnie nagrany dubbing. Dzieci przerabiały swoje dubbingi na głos pszczoły lub robota. Na stronie umieściliśmy zabawnego pomocnika, który na każdym etapie dopingował uczestników i podpowiadał im, co mają robić dalej.
Dodatkowo dzieci mogły wziąć udział konkursach. W pierwszym prace oceniało jury, a do wygrania były warsztaty telewizyjne w prawdziwym mobilnym studio, które wraz z teleTOON + zawitało do szkół zwycięzców. Z kolei autorzy najwyżej ocenionych przez internautów kreskówek, otrzymali gadżety teleTOON +. Mało tego! Najlepsze filmy stworzone w domowych studiach telewizyjnych zostały wyemitowane w prawdziwej telewizji!
Aby zbudowane przez nas studio faktycznie dotarło do każdego domu, umieściliśmy je w wielu miejscach w internecie. Aplikacja na stronie teletoonplus.pl była centrum akcji. Za nią dzielnie podążała wersja na Facebooku, w komunikatorze GG i na kanale marki w serwisie YouTube.
Wsparcie mediowe było realizowane na antenie stacji teleTOON +, na portalu Facebook, oraz w serwisie YouTube.

W ciągu miesiąca: 172,853 wizyt na stronie

126,587 unikalnych użytkowników

293,326 wyświetleń

Najważniejszy wynik to 4559 dodanych kreskówek!