Miller Music Tour
W jaki sposób wyłonić polskich uczestników globalnego eventu marki Miller? Jak połączyć piwo, Nowy Jork i muzykę w Internecie?
Miller to marka premium z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Naszym zadaniem było wyłonienie polskich uczestników flagowego eventu, Miller Music Tour, który miał się odbyć w Nowym Jorku.
Każde miejsce to inny bohater, inny rodzaj muzyki i przede wszystkim inne zadanie konkursowe. Żeby wyeliminować nieuczciwych konkursowiczów, zrezygnowaliśmy z zadań opartych o zręczność lub szczęście, na rzecz takich, gdzie trzeba wykazać się kreatywnością i umiejętnością logicznego myślenia. Użytkownicy musieli więc pokazać meksykańskiemu taksówkarzowi skąd pochodzą za pomocą ołówka i kartki papieru, ułożyć z kartonowych podkładek pod piwo jak największą liczbę wyrazów związanych z marką i Nowym Jorkiem czy też przekonać gruboskórnego ochroniarza, aby wpuścił ich do luksusowego klubu.
Łącznie stworzyliśmy 8 lokacji z którymi powiązaliśmy 8 zadań konkursowych. Na każdym etapie wyłanialiśmy najlepszych uczestników, którzy otrzymali nagrody rzeczowe. To jeszcze nie koniec! Zadzwoniliśmy do 16 najlepszych uczestników (po 2 laureatów z każdego etapu). Chcieliśmy sprawdzić ich znajomość języka angielskiego i gotowość wyjazdu na najbardziej szaloną imprezę w ich życiu! Na tej podstawie wyłoniliśmy dwójkę szczęśliwców, którzy otrzymali bilety do Nowego Jorku na Miller Music Tour 2013!
WYNIKI
260 637 odsłon
80 243 unikalnych użytkowników
14 309 dodanych prac konkursowych
konwersja (użytkownik/prace konkursowe) na poziomie 17,8%