DR PEPPER’S ACADEMY
Jak marka napojów gazowanych może wzmocnić swoją pozycję w świecie e-sportu? Jak wprowadzić fanów w świat marki i zwiększyć zaangażowanie konsumentów?
Jak marka napojów gazowanych może wzmocnić swoją pozycję w świecie e-sportu? Jak wprowadzić fanów w świat marki i zwiększyć zaangażowanie konsumentów?
Jak pokazać Warszawę, aby oddać jej charakter i różnorodność? Jak w kilkudziesięciu sekundach uchwycić życie w wolnym mieście?
W jaki sposób tworzyć skuteczne kreacje reklamowe B2B? Jak angażować i edukować przedsiębiorców?
Jak wzmocnić wizerunek Małopolski jako innowacyjnego województwa? Jak udowodnić jej mieszkańcom, że region słynie nie tylko z zabytków i przyrody?
Jak przekonać Polaków do energooszczędnego budownictwa? Jak pokazać, że energooszczędność wpływa na ich zdrowie oraz ekologię?
W jaki sposób zaangażować fanów Stocha, który skacze razem z ATLASEM? Jak rozbudzić w Polakach emocje jeszcze przed mistrzostwami?
Jak zachęcić konsumentów do wyjścia poza swoje przyzwyczajenia? Czy można przekonać Polaków, że grzaniec to nie tylko wino i piwo?
Jak w nowatorski sposób podkreślić główne wartości marki zapachowej dla ludzi młodych i żądnych przygód? I jak z przytupem wesprzeć zakończenie kampanii promocyjnej Playboy Fragrances?
Jak spokojnie i konstruktywnie mówić o temacie tak drażliwym jak SMOG? Jak sprawić, żeby ludzie nie robili dymu?
Jak stworzyć angażującą kampanię, która połączy różne kanały? Jak skutecznie wciągnąć odbiorców w interakcję, nie tworząc konkursu z nagrodami? Czym jest prawdziwy real time marketing?