DR PEPPER’S ACADEMY

Jak marka napojów gazowanych może wzmocnić swoją pozycję w świecie e-sportu? Jak wprowadzić fanów w świat marki i zwiększyć zaangażowanie konsumentów?

INNOWACYJNA MAŁOPOLSKA

Jak wzmocnić wizerunek Małopolski jako innowacyjnego województwa? Jak udowodnić jej mieszkańcom, że region słynie nie tylko z zabytków i przyrody?

NIE TRAĆ ENERGII

Jak przekonać Polaków do energooszczędnego budownictwa? Jak pokazać, że energooszczędność wpływa na ich zdrowie oraz ekologię?

Playboy loves to play

Jak w nowatorski sposób podkreślić główne wartości marki zapachowej dla ludzi młodych i żądnych przygód? I jak z przytupem wesprzeć zakończenie kampanii promocyjnej Playboy Fragrances?

Nie rób dymu

Jak spokojnie i konstruktywnie mówić o temacie tak drażliwym jak SMOG? Jak sprawić, żeby ludzie nie robili dymu?

Vigor UP! – UpMot

Jak stworzyć angażującą kampanię, która połączy różne kanały? Jak skutecznie wciągnąć odbiorców w interakcję, nie tworząc konkursu z nagrodami? Czym jest prawdziwy real time marketing?