ŻOŁĄDKOWA – SEZON GRZEWCZY
Jak zachęcić konsumentów do wyjścia poza swoje przyzwyczajenia? Czy można przekonać Polaków, że grzaniec to nie tylko wino i piwo?
Odpowiedź jest prosta: znaleźć najmocniejszą stronę produktu i uczynić z niej główny komunikat kampanii. Wszystkie działania w ramach akcji Sezon Grzewczy z Grzańcem na Żołądkowej Gorzkiej koncentrowały się na głębokim i wyjątkowym smaku, który daleko w tyle zostawia drinki na bazie innych alkoholi. Naszymi działaniami pokazywaliśmy, że zimna z Grzańcem na Żołądkowej Gorzkiej to czas spędzony w dobrym smaku.
Na cały sezon zimowy powołaliśmy do życia Ambasadę Grzańca – chatkę malowniczo położoną u stóp Tatr, w której nigdy nie brakowało ani atrakcji, ani Grzańca na Żołądkowej Gorzkiej, a pobyt w niej mógł wygrać każdy! Stworzyliśmy tygodniowe turnusy, które można było wygrać biorąc udział w konkursie za pośrednictwem chatbota na fanpage’u marki. Zorganizowaliśmy także oficjalne otwarcie Ambasady Grzańca, które relacjonowaliśmy na żywo na profilu marki, docierając z relacją na żywo do ponad 100 000 osób!
Do promocji akcji stworzyliśmy 2 spoty wizerunkowe, które pokazywały, jak może wyglądać zima z Grzańcem na Żołądkowej Gorzkiej.
W czasie kampanii przeprowadziliśmy szereg mniejszych konkursów, które cieszyły się ogromnym powodzeniem wśród fanów Żołądkowej. Na każdym etapie naszych działań nie zapominaliśmy o edukowaniu: ważny jest skład i receptura drinku. Dlatego powstała limitowana edycja packów ze składnikami potrzebnymi do przygotowania grzańca oraz z wyjątkowymi gadżetami.
Kampania obejmowała działania w przestrzeni digital, eventy, produkcję materiałów POS oraz promocję w HoReCa. Cykl wydarzeń na stokach narciarskich w całej Polsce pod nazwą Stacje Grzewcze stał się nieodłącznym elementem krajobrazu każdego znanego kurortu zimowego w Polsce. Działania eventowe na bieżąco relacjonowaliśmy na profilu marki. Osiem grup znajomych spędziło niezapomniane ferie w Tatrach, a tysiące konsumentów poczuło, co to znaczy spędzić Sezon Grzewczy w dobrym smaku!
WYNIKI
kilkanaście tysięcy konsumentów na eventach
ponad 5000 zgłoszeń konkursowych
ponad 1 000 000 zasięgu kampanii w Internecie
prawie 400 000 wyświetleń spotu wśród unikalnych użytkowników