Polska Rada Biznesu
Dla Polskiej Rady Biznesu stworzyliśmy nową stronę internetową, która integruje wszystkie serwisy PRB, w tym strony Programu Kariera oraz Nagrody im. Jana Wejcherta.
Dla Polskiej Rady Biznesu stworzyliśmy nową stronę internetową, która integruje wszystkie serwisy PRB, w tym strony Programu Kariera oraz Nagrody im. Jana Wejcherta.
Jak skutecznie wypromować innowacyjny model buta w digitalu? Jak utrwalić wizerunek Nike jako eksperta w dziedzinie butów piłkarskich?
Jak przeprowadzić akcję świąteczną, która łączy przyjemne z pożytecznym? Jak odejść od klasycznej przesyłki z butelką wina na rzecz akcji pro bono?
Jak pokazać, że teleTOON + jest kanałem innym niż wszystkie? Że jest stacją dla dzieci, którą współtworzą sami telewidzowie? Jak sprawić, aby dzieci faktycznie poczuły, że mają wpływ na telewizję?
Czy można wypromować program telewizyjny wykorzystując do komunikacji jedynie Internet? Jak zwiększyć świadomość marki Viasat Explorer w grupie docelowej?
Jak pokazać konsumentom, że świat marki Lech to przede wszystkim młodość, wolność i niczym nieskrępowana radość życia?
W jaki sposób wyłonić polskich uczestników globalnego eventu marki Miller? Jak połączyć piwo, Nowy Jork i muzykę w Internecie?
W jaki sposób wypromować Warszawę jako gospodarza Euro 2012 wśród fanów piłki nożnej z 15 krajów? Jak przybliżyć topografię miasta kibicom odwiedzającym stolicę?