Dzielnica Wisła 2016
Jak bez moralizatorskiego tonu zachęcić odwiedzających tereny nad Wisłą do sprzątania po sobie? W jaki sposób dobierać partnerstwa, aby nie utracić wiarygodności?
Jak bez moralizatorskiego tonu zachęcić odwiedzających tereny nad Wisłą do sprzątania po sobie? W jaki sposób dobierać partnerstwa, aby nie utracić wiarygodności?
Drugi rok z rzędu mieliśmy przyjemność stworzyć coroczny skonsolidowany raport online dla Pelion S.A.
Jak w atrakcyjny sposób wesprzeć promocję nowej odsłony produktów Playboy Fragrances? Jak pokazać nowe oblicze marki, nie rezygnując z dotychczasowych rozwiązań?
Jak przeprowadzić kampanię społeczną bez moralizatorskiego tonu? W jaki sposób mówić, aby osiągnąć zamierzony efekt? Jak zrobić film, który z miejsca staje się viralem?
Jak zachęcić odwiedzających bulwary nad Wisłą do sprzątania po sobie? W jaki sposób zbudować poczucie odpowiedzialności za wspólną przestrzeń? Czy o śmieciach można mówić w atrakcyjny sposób?
Jak zachęcić klientów BZ WBK do regularnego korzystania z kart kredytowych? W jaki sposób pokazać, że karta kredytowa jest naturalnym i wygodnym środkiem płatniczym?
Czy można zbudować w grupie docelowej świadomość nowej marki bez wykorzystania ATLu? Jak od zera stworzyć jeden z najbardziej angażujących fanpage’y w branży?
Jak pokazać, że podczas gdy jedni martwią się, że jedzą za dużo – inni zwyczajnie nie mają co jeść? Jak połączyć dwa odmienne światy, a efekt przemienić w ciepłe posiłki dla niedożywionych dzieci?
Jak zachęcić do segregowania śmieci i dostarczyć użytecznych informacji, jak segregować? Jak nauczyć zespołu zachowań gospodarowania śmieciami już na etapie rozsądnej konsumpcji?
Jak wykorzystać media interaktywne do wsparcia rebrandingu tradycyjnych kanałów telewizyjnych? W jaki sposób połączyć w jednej aktywacji promocję 3 różnych kanałów tematycznych?