PELION S.A.

Drugi rok z rzędu mieliśmy przyjemność stworzyć coroczny skonsolidowany raport online dla Pelion S.A.

Randka z Gwiazdami

Jak w atrakcyjny sposób wesprzeć promocję nowej odsłony produktów Playboy Fragrances? Jak pokazać nowe oblicze marki, nie rezygnując z dotychczasowych rozwiązań?

Zgazu Tanoga

Jak przeprowadzić kampanię społeczną bez moralizatorskiego tonu? W jaki sposób mówić, aby osiągnąć zamierzony efekt? Jak zrobić film, który z miejsca staje się viralem?

Dzielnica Wisła 2015

Jak zachęcić odwiedzających bulwary nad Wisłą do sprzątania po sobie? W jaki sposób zbudować poczucie odpowiedzialności za wspólną przestrzeń? Czy o śmieciach można mówić w atrakcyjny sposób?

Bank Zachodni WBK

Jak zachęcić klientów BZ WBK do regularnego korzystania z kart kredytowych? W jaki sposób pokazać, że karta kredytowa jest naturalnym i wygodnym środkiem płatniczym?

Dr Pepper – launch

Czy można zbudować w grupie docelowej świadomość nowej marki bez wykorzystania ATLu? Jak od zera stworzyć jeden z najbardziej angażujących fanpage’y w branży?

PCK – Zbędne Kalorie

Jak pokazać, że podczas gdy jedni martwią się, że jedzą za dużo – inni zwyczajnie nie mają co jeść? Jak połączyć dwa odmienne światy, a efekt przemienić w ciepłe posiłki dla niedożywionych dzieci?

Ministerstwo Środowiska

Jak zachęcić do segregowania śmieci i dostarczyć użytecznych informacji, jak segregować? Jak nauczyć zespołu zachowań gospodarowania śmieciami już na etapie rozsądnej konsumpcji?

Polsat Viasat

Jak wykorzystać media interaktywne do wsparcia rebrandingu tradycyjnych kanałów telewizyjnych? W jaki sposób połączyć w jednej aktywacji promocję 3 różnych kanałów tematycznych?